vrijdag 17 april 2009

Rechts zien jullie mijn nieuwe vriendin (vanaf volgende week). Ik verhuis dan voor 2 weken van Pojom naar Jalanuitz om er consultaties te gaan doen. Zij is er de hoofdvroedvrouw.










Op de bank de wasvrouwen en mijnen maat Tio Juan. Jaja na 1 maand zonder wasmachine had ik er al genoeg van en heb ik hulp gezocht.

Op de grond ik met mijn Duitse collega die elke maaltijd omtovert tot een naar vlees smakend gerecht. Mijn held hier.







Ana rechts helpt vertalen bij de consultas. Ze is 33 jaar en gisteren voor het eerst oma geworden.
Wat "family planning" betreft zit ik hier serieus achter.










Lekker eten zoals ik het thuis ook altijd graag heb. Rijst met bonen.












Dit kwamen we op onze oprit tegen. Een geluk dat ik niets tegen kleine spinnetjes heb zeker kleine tarantulakes niet.








In the middle of nowhere aan de Mexicaanse grens ligt hier een landingsbaan. Officieel verhaal is transport van steriele fruitvliegen naar Mexico City. We vermoeden toch dat de Colombiaanse vliegtuigen iets anders vervoeren dan insekten.

2 opmerkingen:

  1. Amaai,ge zijt zeker een beetje vermagerd?Ziet er daar anders heel tof uit,buiten de spinnen en het eten,bonen?Veel volk daar zo ze zien,en een beetje beter weer dan hier;hebben hier gisteren ook bonen met rijst gegeten(lees frieten met mayo en lekker vlees).Veel personeel daar voor de was enzo;zit terug thuis met rug,ganse week zeker,zal misschien nog een beetje werk over zijn voor als ge thuis komt(grapje).Tot binnenkort en groeten van iedereen.Cu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we zullen het maar niet over mijn family planning hebben zeker? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen