donderdag 30 april 2009

Varkensgriep! een feest






DE SCHULDIGE !!!!!!









Verder zijn onze maaltijden elke dag een eetfestijn...... Vlees genoeg.

-Op de wijze van pépé heb ik mijn eerste kip geslacht. Hij zou zeker trots geweest zijn.











Zelfgemaakte lasagna. Jaja de blaadjes zijn ook zelf gemaakt.


















Oven: work in progress.

De zelfgemaakte hete lucht oven.
Marktje



De maya vrouwen verkopen hapjes met kip. Ik was wel enorm teleurgesteld toen er slechts 1 mm3 kip in mijn hap zat.



De nieuwe clinica waar ik nu voor 2 weken consultas doe.


Enkele sfeerbeelden van Jalanuitz, mijn nieuwe verblijfplaats. Wie de serie Lost gezien heeft... wel het is compleet hetzelfde gevoel.
















Het uitzicht bij de kraan van ons huisje (casa canela).
























Helaas staat deze luidspreker s morgens rond 5uur 30 al te kwelen voor het ganse dorp dat Marie francisco Diego een telefoonoproep heeft. Ter verduidelijking: deze luidspreker staat naast mijn kamertje.
















Ons huisdier, Morena. Schat van een hondje.









Casa canela: het huis op den berg...
















Eva slaat ons ander huisdier dood.
















Ons ander huisdier.








5 opmerkingen:

  1. De schuldige ziet er in ieder geval beter uit dan die koe.
    Inderdaad pépé zou fier geweest zij, ik hoor het hem al zeggen "teis nen eichte vos".
    Hopelijk tot binnen 14 dagen, ik zet je alvast niet te ver van Yentel en Kjell want ze lusten niet alles.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allez peetje lap, geniet maar van het communiefeest als gevarieerde portie en heerlijk tussendoortje (wellicht te verkiezen boven magere kipjes en rijst met bonen :-))maar eet de kindjes hun bord niet helemaal leeg hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cathy,
    je had toch gezegd dat het eens een gezonde, vegetarische maaltijd was?
    Zoniet kom ik Kjell zijn pedalen niet sponsoren!

    tot dan,
    de (sinds kort) overtuigde vegetariër ;o)

    P.S.: Wil je mij niet naast Toenga zetten, ik heb geen zin om ganse tijd met een mondmasker op te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hei Toenga. De foto's doen me echt aan Nebaj denken. Ligt dat in de buurt? Ben je er al geweest. Ik heb daar een paar jaar geleden een super schone wandeling gemaakt, echt de moeite. Van het eten herinner ik me vooral de bouillonsoep met daarin een rechtstaande gekookte wortel en 1 verdwaald stukje kip. De mensen waren wel super vriendelijk en de omgeving fantastisch mooi. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen