donderdag 19 maart 2009

helloow,

Ik ben er geraakt zonder problemen. Enkel aan de douane van Amerika is het wel wat moeilijker maar gelukkig kwam ik uit Belgie en niet uit Mexico... dat belooft. Mijn youth-hostel is vlak bij het witte huis en heb onze goede vriend OBAMA al gezien. Allee iedereen was aan het schreeuwen, fototoestellen werden bovengehaald en klik klik klik... Als echte meeloper heb ik vollen tuub meegedaan met schitterend resultaat ??zwarte vlek?? Fotootjes volgen.
s Avonds wou ik op zijn amerikaans gaan eten en ik plantte me op een terras. Mijn marginale look moet (nochtans heeeeel deftig) ze een beetje afgeschrikt hebben. Toch eiste ik ( wat in mijn gat gebeten) om te eten. Uiteindelijk kwam de kat ( poepoes voor de kenners) op de koord. Ik zat in het wereldbekende restaurant van Greet De Keyser haar sjoessjoe. HET belgische restaurant van Washington en ik heb dus friet met biefstuk en Affligem blond moeten bestellen.... Daar gaat mijn internationale ingesteldheid ;-)

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola, als dikke poepoes nu pas opgedoken is, zal er wel een geurtje aan hangen!

    Tijd voor Forrest foto's! Waarschijnlijk loop je daar zelf nu ook zo rond, al joggend langs het Witte Huis!

    Run Toenga, run!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hilarisch! Jij vollen tuub met de lens op Obama! Jouw prestatie verdiende absoluut biefstuk friet met nen Affligemsen!

    Hou je goed!
    Hasta la proxima

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk,je eerste amerikaans verslag te kunnen lezen,en zo vlug...
    Nu nog een foto van Michelle, alert blijven hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al kennisgemaakt dus met de bemoeizuchtige douaniers die je brutaalweg vragen wat je komt doen in hun land. Ook nerveus uw vingerafdrukken laten nemen?

    Valt de jetlag wat mee?

    Let ervoor op dat je op de roltrappen in de metro steeds aan de juiste kant staat of je wordt echt voor 't vuil van de straat uitgescholden. Wees vriendelijk tegen de pentagonmannen in oorlogsuniform (zou je anders durven?), laat u niet doen door de protesteerders aan het Witte Huis die u petities onder uw neus duwen.. en probeer niet te veel stil te staan bij de affiches et oorlogspropaganda in de metro.

    Moest je nog tijd over hebben, de Smithsonian musea schijnen echt de moeite te zijn en de National Art Gallery heeft een paar absolute topstukken hangen.

    Geniet ervan.. en een zeer goeie doorreis naar Guatemala!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Toenga, ge zijt al direct goed bezig, zie ik. Leuk om zo snel iets te horen. Blijven glimlachen en geniet van die Affligem blond... 't zou best kunnen dat het een tijdje duurt voor er opnieuw 1 voor je neus staat!
    CU!

    BeantwoordenVerwijderen