dinsdag 24 maart 2009

jaja, 3 berichten in 1 week is veel te veel

Miljaaaaaar krijg hier juist bericht van mijn blogvolgster no 1 nl. Cathy ( je zal dit wel moeten uitvechten met Els) dat ik te vlug uit Mexico ben weggegaan. Onze Filip en Mathille kwamen mij bezoeken. Djue Djue

Maar mijn reis gaat door. Bus- wachten- bus - wachten - bus ... stappen ... gratis vervoer naar stad en hup ik ben in Huehuetenango nog zo een 7 uren van mijn eindbestemming en dit na 24 uur op bus te zitten. Ik heb het niet gehaald (snik snik). Maar morgenvroeg om 3 uren vertrekt mijn bus en zal ik ter plaatse zijn.

Baai

Toenga

PS: Familieleden moeten echt niet ongerust zijn want op mijn laatste bus zat het vol gringo s die ergens in een vrijwillig project gingen werken.

1 opmerking:

  1. Jaaajaaaa, Flavie. Da we da nog moeste meeeeemoake!

    ;-) have fun with the babies!

    BeantwoordenVerwijderen